Reklamacja

Reklamacja produktu

 

Dokładamy starań, by produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą Państwo go zareklamować, o czym należy nas niezwłocznie poinformować. W tym celu należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji dostępny tutaj

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcą Państwo zareklamować, na adres:
Żaneta Manikowska ZAMANI
ul. Kępowa 52/13
40-583 Katowice

Skan formularza, wraz z informacją o reklamacji prosimy przesłać mailem na adres e-mail: info@zamani.com.pl

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.